tisdag 10 april 2012

ett paket kommer lastat med...


Praliner! Ja nu går det nämligen att beställa Sara Louises praliner även via internet!
Beställningvillkor:
Så snart jag mottagit din beställning så skickas en
orderbekräftelse till dig.
Betalning sker till mitt bankkonto SEB
Glöm inte att ange ditt namn och order vid betalningen.
Så fort betalningen har registrerats behandlar jag din
beställning och skickar dina produkter.
Beställning som inte betalas tas bort inom fyra dagar.
Fyll i fullständigt namn, adress, mail, och telefonnummer
med din order
Frakten betalas av beställaren
Jag har inget ansvar för postens ev. felhantering med ditt
paket. Skulle du märka vid leveransen att paketet är skadat på vägen, ta
kontakt med posten. Är det fel på produkten däremot, redan vid produktion, ärdu självklart välkommen att kontakta mig!

Frågor? Fråga! :)

2 kommentarer:

  1. instämmer, ÄNTLIGEN! följt dig sen du började och varit sååå sugen så du förstår inte!! :D

    SvaraRadera