tisdag 29 maj 2012

veckans pralin

Det har sedan jag startade bloggen trillat in en hel del frågor om allt från vem jag är, om mitt företag, hur man beställer, jobbuppdrag och choklad i största allmänhet. Tänkte därför att jag kunde slå två praliner i en smäll och besvara de vanligaste frågorna samtidigt i ett inlägg här. Så maila eller kommentera alla frågor ni kan tänkas rymma så svarar jag senare i veckan!

På bilden har ni denna veckas pralin och de undebara fåren och sina lamm jag har turen att ha bara ett stenkast bort.
- Ljus pralin med chevre & honung

7 kommentarer:

  1. jag en sånna där konstiga frågor men som man inte kan låta bli att undra.. Äter du choklad eller blir du bara tvärless? Äter du i så fall bara din egen kvalitetschoklad eller typ cloetta? Vilken är i sådanafall din favorit choklad?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vilken din egen favorit pralin är och hur du kommer på alla fantastiska smaksättningar?

    SvaraRadera
  3. Hej! Kul att du vart inne på min blogg och komenterat. Formen är från tupperware. //Camilla

    SvaraRadera
  4. Vad kommer ditt namn och header ifrån? himla fint! :)Sen undrar jag också om hur man beställer om man inte bor i uppsala!

    SvaraRadera
  5. Kan man bara beställa dina praliner eller kan man köpa dem i någon affär också?

    SvaraRadera
  6. vad använder du för essenser?

    SvaraRadera
  7. jag fick ditt visitkort hos La cuisine och tyckte det var så himla fint, antar att du målat även den bilden själv? Går du konstkurs eller dyl? funderar själv på det nämligen och undrar om det är kul. Sen skulle jag gärna vilja se något mer av det du målat, om du vill visa såklart :) sen undrar jag även om du säljer på några affärer?

    SvaraRadera