måndag 21 maj 2012

Student


Studentask
Knappt har det varit nyår innan det är dags för studenter att springa ut. Lagom till denna underbara tillställning kommer det finnas presentaskar för dem som vill slippa leta smycken eller nyttiga vuxensaker a la välkommen till omständighet och städning – Grattis! Nä, alla framtidens måsten tycker jag vi skjuter upp en stund och istället föreslår jag att de får en studentask fylld med Sara Louises choklad istället. För ett som är säkert är att de kommer smaka fint som snuset när de trillar in genom dörren på studentnattens småtimmar.
Asken innehåller i vanlig ordning 20 praliner i följande smaker
Jordgubbe
Lakrits
Mocca
Rocher
Blåbär

Studentmottagning
Det finns även möjlighet för dig som håller i studentens mottagning, vilket oftast brukar betyda buffé, att beställa större mängder praliner. Perfekt att skåla champagnen med! Eftersom detta ofta rör sig om en hel del människor och därmed praliner gäller mängdrabatt! Det finns även möjlighet att beställa chokladtårtor och en himmelsk somrig cheesecake med vit choklad och crème fraiche som räcker till många! Allt med sommarens bär förstås!

2 kommentarer:

  1. Åh! Men då skulle jag vilja ha 120 praliner till min sons student, Gud vad roligt!Med något festliga smaker, såg att du hade champagne? :) mailar!

    SvaraRadera
  2. Min kompis lotta sa att du gjorde de allra ljuvligaste vit choklad/konjaktårtor. skulle jag kunna beställa tre sådana till min kusins mottagning? Trevlig helg / Lisa

    SvaraRadera